Incendiu în Aradul Nou, din cauza unui coş de fum

Au salvat casa  Foto: Vasile Obşitoş

Au salvat casa  Foto: Vasile Obşitoş

ARAD. Incendiu, duminică seara, după ora 22, la o locuinţă de pe strada Orşovei, din cartie­­rul Aradul Nou. Focul a por­­nit de la un coş de fum amplasat necorespunzător faţă de materiale combustibile, au precizat reprezentanţii Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă (ISU) Arad. Aproximativ 150


Ca să vă bucurați de întregul articol, vă rugăm să vă logați.

Please enter the code

The code is not valid, has been used already or has expired
Trimitere e-mail